Job 67 van 136


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Officer


Functie

Onze klant is een gewaardeerd bouwbedrijf gefocust op projecten in het segment van de sociale huisvesting, zorgcentra, scholen ...


Jobomschrijving

Unique Office Waregem is op zoek naar een HR & Payroll Officer voor een groeiende onderneming in Waregem. Hoe ziet jouw takenpakket als HR & Payroll Officer eruit?

  • Je volgt de aanwezigheden op de werven en in de ateliers op en ondersteunt bij de personeelsplanning
  • De medewerkers kunnen bij jou terecht voor HR-vragen
  • Je bent verantwoordelijk voor de tijdige en correcte betaling van de voorschotten en de afrekening van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • Je verzorgt de HR-administratie (nieuwe indiensten, dimona, arbeidsongevallen, thematisch verlof,...)
  • Je staat in voor de nodige HR-rapporteringen
  • Samen met jouw HR-collega's zorg je ervoor dat alle taken vlot verlopen en werk je ook mee aan HR-projecten om het beleid verder te professionaliseren

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht?
  • Je kan terugblikken op een 2-tal jaar ervaring binnen een gelijkaardige HR-rol
  • Je hebt een goede actuele kennis van sociale wetgeving (ervaring met PC 124 is een troef!)
  • Je behaalde een bachelordiploma
  • Je werkt nauwkeurig en denkt actief mee over verbetervoorstellen
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar bent ook zeer teamgericht
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en kan je uitdrukken in het Frans en Engels
  • Je hecht veel belang aan discretie

Aanbod

Wat kan jij verwachten?
  • Je komt terecht in een sterke internationale onderneming
  • Je kan rekenen op interne opleiding en ondersteuning
  • Je krijgt een correct loonpakket aangeboden aangepast aan jouw profiel en competenties

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht